Oprettelse af profil og holdtilmelding.

Kontingentbetaling og køb af licenser foretages med Dankort.

HER ER HVAD DU SKAL GØRE:
1) Tryk på “Opret Profil” i venstre side
2) Udfyld alle felter med en * (Det er meget vigtigt, at den emailpostkasse, der oplyses bliver tømt og læst jævnligt
- for børn og unge bør det være forældrenes mailadresse)
3) Når du har udfyldt alle felterne klik på “Opret Profil” nederst på siden.
4) Tryk på fanebladet "Holdtilmelding", og vælg det hold der svarer til din alder. Det er din alder der afgør dit kontigent og ikke hvornår du træner.
5) Hvis du er 7 år eller ældre skal du også tilmelde dig til betaling af DJU licens. Disse findes også under "Holdtilmelding"

Kontingentsatser
Nye medlemmer får helt uforpligtende tre gratis prøvegange. Vælger du at melde dig ind derefter, betaler du dog kontingent for hele kvartalet. Kontingentet betales kvartårligt (1.jan, 1.april, 1.juli og 1.okt)

Mikrobørn 3-6 år inkl:..................................130 kr.
Piger/drenge 7-15 år inkl:.............................265 kr.
Juniorer 16-17 år inkl:..................................300 kr.
Seniorer over 18 år:......................................360 kr.

Alle medlemmer fra 7 år skal være medlem af Dansk Judo og Ju-Jitsu Union (DJU). DJU-kontingentet betales helårligt og skal betales til klubben seperat per 1. Sep. Klubben køber derefter licensen hos DJU, hvorefter de sender en licensbog og licens for den første periode til klubben, og den uddeles af træneren. Når licensen fornyes skal medlemmet selv gå ind på http://www.djuportalen.dk/ som beskrevet nedenfor.

Minibørn 5-6 år inkl:......................................100 kr.
Piger/drenge 7-15 år inkl:...............................200 kr.
Juniorer 16-17 år inkl:....................................300kr.
Seniorer over 18 år:........................................300 kr

Udmeldelse af klubben

Du kan ikke selv fortage udmeldelse i systemet, men skal sende en email til pe.bo.ol@youmail.dk. Udmeldelse skal fortages senest 14 dage før næste næste betaling. Kontingentet betales kvartårligt (1.jan, 1.april, 1.juli og 1.okt).

Udskrivning af judolicenser på djuportalen.dk

2) Opret en profil. Det gøres i højre side
3) Du får en email hvor man skal klikke på aktiveringslinket.
4) Log dig ind på DJUPortalen.dk med din email og password
5) Klik på ”Min medlemsprofil”
6) Tryk på ”Vælg medlemsprofil”. Skriv dit navn, hvis det ikke allerede står der. Derefter tryk på ”Søg”
7) Nu ser du dit navn. Klik på det røde ”Vælg” og tryk ”OK”.
8) Gentag 6) og 7)
9) Nederst står der med rødt ”Udskriv licensbevis”. Tryk på dette.